lördag, augusti 22, 2009

Lördag, dagen efter

Igår var det födelsedagsfest hos mickis. Satt ute på hans gård till midnatt ungefär utan att frysa. Känns fortfarande skönt att få känna av sommarens sista värme. Känns som den snart är förbi igen, även om dagen idag även den bjuder på sol och värme.

Festen igår vart i vilket fall lyckad. Det blev en helkvällsfest utan utgång vilket inte sker allt för ofta längre. Mycket underskattad form av festeri, och dessutom bra mycket billigare. Iallafall om man råkar bo i en stad som heter Oslo.

Kameran gick varm så jag lovar att jag ska lägga upp några bilder imorgon, de kommer inte vara vackra men troligtvis ganska roande. För övrigt så ska jag gå in o jobba extrapass på sjukshuset imorgon. Försöker sudda bort det från mitt huvud just nu, vill njuta av min lediga lördag. Förstår inte varför det ska vara så svårt ibland.

Inga kommentarer: