torsdag, juli 30, 2009

seg i deg

Fullt upp på jobbet ikväll, sprang runt som en galning och stressade. Kom i löpande stund fram till att den situationen var den enda som fick min rygg att sluta värka. Inte en tanke hann läggas på den. Underbart. Så fort jag slog mig ner på en stol återkom de två knivarna i ryggslutet.

Slutsatsen är att det känns kanon att jobba de extrapassen jag tackat ja till i helgen. Dygnet som kommer innebär ca 17 timmars jobb fördelat på två pass. Ett dagpass och ett nattpass. Förhoppningsvis klarar jag att sova lite emellan. Sedan blir det tre ytterligare nattpass på det.

Den kortvariga smärtlindringen av ryggen slår just nu den eventuella långsiktiga komplikationen. Money is freedom!

1 kommentar:

Myrkott sa...

Hörrudurö! Ta hand om dig. Rufus hälsar att han vill klänga massor på faster nästa gång ni ses och då går det inte med några onda ryggar.
Kram!