måndag, juli 20, 2009

packa packa packa

uh, här är det svettigt värre. Lämnade Trollhättan tillsammans med mor kl 05.30 imorse, åkte hem till småländska skogarna o sov några timmar till. Vaknade x antal gånger men skönt var det oavsett. Nu håller jag på med mission impossible, få ihop min packning för vidare resande. Eftersom jag åker direkt tillbaka till Oslo från Gotland måste ju ALLT med. Det är nu man kommer fram till hur mycket en Linda har haft förmåga att shoppa under en semesterperiod. Hua mig.

Pirripirr...här ska åkas tåg, buss o båt idag...wish me luck!

2 kommentarer:

Myrkott sa...

Lycka till!
Och du, jag glömde ju bort att ge dig ditt vita linne som du glömde här i maj... Så nu ligger det kvar och väntar på att du ska komma och hälsa på igen :)

brempi sa...

och där krockade båtarna i Nynäshamn, du var väl inte ombord och chockades svårt?