lördag, juli 18, 2009

Tillbaka i civilisationen

Helt otroligt vad töntigt det känns när lättnad kommer över en så fort man ser den lille globen över nätverks-ikonen på skärmen igen. Internet, kära nån. Har haft lite nojja utan mitt internet och utan mitt blogskrivande de senaste dagarna. Kom dock fram till att jag gick lös på fotografering istället för att få ur mig lite känslor. Tänk vad kreativ man skulle bli om man var utan datorn oftare.
Kommer ägna lite tid i kväll för att lägga upp bilder

Nu har jag i vilket fall hamnat i en lägenhet i Trollhättan. Ett stopp på min semester som inte var inplanerat, men va sjutton, varför inte klämma in det också:) Det har idag bjudits på underklädes-shopping med mamma och ikväll blir det "Fallens dag"-firande och förhoppningsvis ett glas rödvin. Lovely.

Inga kommentarer: