söndag, juli 12, 2009

Hultsfred 09

Årets bästa
The Killers
Man mår som bäst när man har lera upp till midjan

Årets Svettigaste
Snoddas
Dans dans dans på "Stora Dans"

Årets mest känslosamma
Lars Winnerbäck -Om du lämnar mig nu
Ibland önskar man att regnet kunde dölja ens tårar

Årets Sexigaste
Kings of Leon
Skäggstubb när den är som bäst

Årets Erbjudande
En gratis orgasm
Fatta...GRATIS!

Årets Blötaste
Hello Saferide
Inte ett regn i världen kunde göra denna spelning dålig

Årets låt
The killers - Human // Promoe - Svenne Banan
I huvudet dygnet runt, hela tiden

Årets roligaste
Lars Winnerbäck (på Pampas-scenen)
Buggade och samtidigt översatte alla texter till engelska...den du!

Årets uppfinning
Musatrappen
Censurerat namn..men tydligen väldigt användbar

Årets vackraste
Lenka
Jag bryr mig inte om att du är kvinna,
du är fortfarande den finaste jag sett


Årets Vad-Gör-Jag-Här?
Petter
Måste dock erkänna att jag föll för textraden
"Du våldtog mitt hjärta och sprängde min hjärna"


Årets Vill-Hålla-Om-Och-Aldrig-Släppa-Taget
Peter i "Peter, Bjorn & John"
Ingen kan klä upp ett par hängslen som du

Årets Besvikelse
Regina Spektor
Du nådde inte så långt in i min själ som förväntat

Årets kortaste spelning
Thåström
Jag kommer aldrig bli helt nöjd med din låtlista,
en konsert kommer aldrig vara lång nog.


Årets mest saknade
Den där Gotlänningen
Vi skulle dansat oss galna tillsammans i publikhavet


Inga kommentarer: