måndag, december 29, 2008

Tadam!!

jodå, jag överlevde arbetsdygnet. Det gick till o me riktigt bra. Efter nattpasset dök jag ner i sängen kl. 08.00 och sov som en stock fram till 15.0o0 då klockan min ringde. Känns helt ofattbart! Dessutom vaknade jag upp till ett hem utan andra människor, dvs att jag var ensam. Det var lite som att vakna upp i paradiset, ett smutsigt och äckligt paradis, men dock ett paradis.

Nu är det bara TIMMAR kvar tills jag åker tillbaka till Skövde igen. Imorgon bär det av. Innan dess tänkte jag gå promenad ner till stan o se över rean, sova, samt jobba ett pass imorgon. sen....sen....
Säfflebussen, here I come!

1 kommentar:

Anonym sa...

Nämen, redan tillbaka i oslo... jag måste ha fattat helt fel, jag som tänkte fråga om du/ni ville med på after work imorrn med henke, henkes kompis o mig. men det blir ju svåt förstr jag.... Hur är det linda?????? blir orolig när du skrivit så.... hoppas det inte är katastfof...el...? Kramar i massor!! frida