söndag, december 14, 2008

En söndag

Idag sov jag till TRETTON NOLL NOLL. Japp, helt sant. Ändå gick jag och la mig innan midnatt igår. Knepet? Jag tror det hela beror på att jag emellanåt börjat sova med bomull i öronen. Det fungerar som magi när man bor tillsammans med andra, dessutom knakar det inte som jag anser att öronproppar gör =)

Efter detta har jag vart på friskis och gått på medel puls. Saknar att träna med Amanda. Friskis och Amanda går liksom i symbios i min hjärna! Jag vart i vilket fall sjukt trött då min kondition är i botten, men stunden i bastun efteråt gjorde allt så värt det!

Nu återstår bara en arbetsvecka (numera på egna ben!!) innan jag tar bilen hem till Sverigeland. Under denna veckan ska jag även hinna köpa alla julklappar och försöka hitta fram till mina norska pengar jag tjänat ihop under månaden. Jag hoppas veckan går lika fort som den borde göra.

Kramar till er alla som känner att ni är värda en av mig!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Så skönt att slippa störande ljud när man sover. Själv so sover jag jämt med öronproppar. Använder apotekets rosa vaxproppar. Det är hus sköna som helst och dämpar bra. Knarrar heller inte. Kan verkligen rekommendera dem.

Anonym sa...

Vad roligt att bli omnämnd i din blogg :). Jag saknar att träna med dig med, var roligt att ha nån att få tjata lite på...

Kleinen sa...

vi ska nog inte lägga betoningen på LITE i sista meningen ;)