måndag, december 22, 2008

Rapport från ett blåsigt Småland

Då var man tillbaka hemmai Sverige då..

I helgen har jag vart med mina fina vänner och min underbara P i Skövde. Julbord, fest och mys var några av ingredienserna i den mycket lyckade helgen. Nu är jag hos familjen i Jönköping och lägenheten är full av liv och rörelse.

Så roligt att träffa brorsan med sin "tjocka" flickvän nu också. Kan meddela att jag ska få en Brors son i slutet av maj när jag ändå sitter här o skriver =)

Idag har vi vart i Hakarp och sagt farväl av mormor. Det var en så otroligt vacker begravning. Alla tårar som kom var av glädje för hur fin tillställningen var och över att hon äntligen fick återförenad med morfar som hon så länge velat. Hon var så fin och förtjänade alla ord som prästen sa och som sånger förmedlade. Vila i Frid!

Inga kommentarer: