tisdag, december 09, 2008

julklappsshopping...

....resulterade som vanligt i att det bara blev klappar köpta till mig själv. Jag har en tendens att finna sådana dära fynd som man inte kan motstå att slå till på!

Idag blev det en mest praktiska ting, som jag faktiskt kollat efter och är i behov av. Nästan så jag är lite stolt över mig själv, trots att det inte blev några julklappar till nära och kära. Det är tur att det alltid går att vinkla saker så det låter bra=)

Kan även meddela att jag bokat alla biljetter och planlagt jul-nyårshelgen så långt jag kunnat. Känns riktigt bra att ha något att se fram emot. Det gör vardagen så mycket lättare!

4 kommentarer:

brempi sa...

Jag köpte alla mina presenter på cdon i år.
Fast nästan allt jag ger bort är sånt jag själv vill ha.

Kleinen sa...

är du helt säker på att du inte ska behålla dom själv då och köpa strumpor till dom andra istället då? :) jag är nog inne i lite av en egoistisk fas haha.

Anonym sa...

vad händer på jul och nyår då??

Kleinen sa...

det blir jkpg över jul o skövde på nyår. både är hemma för mig vid det här laget :)