torsdag, april 30, 2009

Sommar?

Ledighet, ledighet, underbara ledighet.
Har laddat inför helgens arbete genom att vara fri idag. Vaknade idag på morgonen och såg ut på en klarblå himmel. Sov kanske nån timme för länge men kände mig lite värd det. Tog mig ner till stan för att ordna med deklarationen. Gick sen längst fina Akerälven för att gå hem o käka. Fick lite panik av att vara inomhus så drog mig ner till stan igen. Kan meddela att denna stan är helt underbar i vår/sommarväder.

Invigde min nya kappa som mamma peppade mig att köpa när jag var i Sverige. Var lite tveksam när jag köpte den men kom idag fram till att jag totalt älskar den.

Hoppas på många fina kvällar då jag kan strosa runt med den på Karl Johan :)

1 kommentar:

Myrkott sa...

Åååååh, vilken underbar kappa. Me like!
Jag har också köpt kläder med rosor idag. En mammaklänning på Topshop inför bröllopet. Jag dissar det där guldiga tältet jag köpte på Tradera :)