lördag, april 11, 2009

Årets hittills bästa dag?

Åh underbara underbara dag.
Kan egentligen inte säga att jag gjort så mycket speciellt idag, men trots detta har jag bara haft känslan av att det sprätter i magen och ett leende kryper fram på mina läppar med jämna mellanrum

Gick långpromenad i favorit-stadsdelen Frogner redan kl ÅTTA på morgonen och ända ner till Aker Brygge och solade en stund vid havet.

Blev ute i två timmar innan jag kom hem, städade då mitt rum så det blev ruskigt fint. Somnade nån halvtimme och blev väckt av telefonen vars röst erbjöd promenad i Vigelandsparken. Kände mig dock yr och bortom denna världen så jag avböjde. Gick istället ut på gården i ca 17 gradig sol tillsammans med Håkan Hellström och läste tidningen

Kvällen bjöd på sjukhusmiljö, trevliga kollegor, påskgodis och tårta. Precis en Påskafton i min smak:)

Inga kommentarer: