fredag, mars 28, 2008

Underbara Helg.

Då vart det fredag igen och ytterligare en vecka har sprungit förbi. Under veckans gång har det skrivits en hel del på uppsatsen, tränats mer än en gång, vilket alltid imponerar samt fått csn-pengar. Tänker man i dom termerna så känns veckan ganska lyckad. Vad många dock inte vet (men vissa vet alldeles för väl) är att jag vart helt sjukt bitter. Jag har tyckt så jävla synd om mig själv så det finns inga ord för det. Framtid som skrämmer, Pengar som inte vill räcka till och oro för att mina vänner ska lämna mig....
Jag kan må hur bra som helst för att sedan en minut senare vända och storlipa och gräva ner mig totalt. Jag anser verkligen inte detta som normalt. Hur bra har inte jag det??? Underbara vänner som alltid är glada och goa, underbar familj som hjälper mig när jag än behöver och en uppsats som faktiskt börjar bli klar.

Dags att skärpa mig. Dags att se verkligheten. Dags att njuta av det förbannat bra liv jag faktiskt lever. Denna veckans trista vardag är förbi, det är helg och sen kommer en ljus vecka. UTAN bitterhet!

1 kommentar:

Anonym sa...

Sing Hallelujah :)

Jag förstår dig precis vännen...
Livet funkar nog tyvärr så verkar det som, men vi får göra det BÄSTA av det som är!!! :)

Än är det långt kvar till verkligheten :D