onsdag, mars 19, 2008

skönsång

Denna kvällen gick i musikens tecken. Johan och Anton intog mitt vardagsrum som replokal för att öva in smöriga kärlekslåtar inför ett bröllop där de ska spela och sjunga på. Jag däremot som har en musikalisk förmåga lika med NOLL letade mest låttexter på nätet och youtubade låtar som önskades. Tyckte dock jag klarade denna uppgift exemplariskt.

Jag måste säga att jag blir imponerad över deras förmågor. All respekt till er!

Förslag på låtar som kan passa in på bröllop mottages gärna, då idétorkan var ett faktum denna afton!!

För att få utlopp för mina kreativa förmågor så har jag tänkt att skriva en påskdikt som jag ska lägga ut på bloggen på påskafton. keep your eyes open!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Åhh den här påskdikten, jag sitter som klistrad framför datorn tills den kommer ut. Jag har nämligen mina aningar vad den handlar om :D

Kleinen sa...

oj har du anonyma människa? inte ens jag vet ju det. jag har ju inte skrivit den än haha

Anonym sa...

Jo ja tänkte att vi kanske kunde bidra med diverse förnödenheter till kansligatan, i utebyte mot att vi kan ha din lägenhet som replokal.. mellan 17-21 vardagar. 18-22 lördagar. är det ok?

Kleinen sa...

klart det är okej. minna grannar kommer nog dock lämna in gemensamma krav på att jag lämnar min lägenhet kvickast möjliga. men va gör man inte för sina vänner