söndag, mars 09, 2008

spänning i mörker

Igår var jag och spelade Laserdoom tillsammans med trevligt folk. Jag höll väl på att pissa på mig redan under introduktionsfilmen av nervositet men på nått sätt tog jag mig igenom det hela. Jag behöver nog inte förklara att det var första gången för mig... Eftersom jag både är mörkrädd, livrädd för vapen och blir extremt nervös av att bara spela "skjuta-dataspel" kändes utgångsläget optimalt.

Jag får dock erkänna att det var sjukt roligt. Jag hade en puls på högt över det normala och adrenalinet sprutade. Jag lyckades väl trots detta ganska dåligt.... jag får väl skylla på att det var första gången. När spelet var slut och vi kom ut så visade sig att jag iallafall hade 2 stycken som lyckats sämre än jag, det känns alltid bra att inte var sist. Vårt lag losade dock...

Idag har jag den sjukaste träningsvärk jag någonsin upplevt, mina lår känns alldeles svullna och svider av smärta. Jag stapplade runt på jobbet ikväll som om jag hade haft två benproteser. Och stämmer det som dom säger att man alltid får den värsta träningsvärken efter två dagar så kommer jag skriva uppsats från sängen imorgon. Godnatt.

Inga kommentarer: