söndag, mars 16, 2008

saker är som dom verkar..

Igår vart det schlager och fest och en massa trevligheter. Markus slog till med lyckad tillställning med fullsatta soffor, golv, stolar....ja det var mycket folk helt enkelt.

På vägen ner till stan så berätta min kära vän Ella att diskussioner hade gått på festen om vilken sex-and-the-city-karaktär som passade in på vem bland festens deltagare. Det hade framkommit att jag utnämnts till Samantha -what?? är det så illa alltså? Idag kände jag mig i vilket fall lite splittrad över det hela och var tvungen att gå in på facebook och göra testet "vilken sex and the city-karaktär är du?" (tackar gud för facebook)...

Resultatet:


Jäklans...

7 kommentarer:

Anonym sa...

Va var det jag sa... :P

PÖSS PÅ DIG!

Per G sa...

Världsklass... ;)

Anonym sa...

Kunde inte hålla mig, jag gjorde oxå testet nu....
Attans! Det trodde jag inte om mig själv ha ha

Anonym sa...

Hehe... surprise ;)

Kleinen sa...

frågan är vad facebook har för vetenskapliga belägg för sina påståenden hmm...

Anonym sa...

Svar: Ja, verkligen god!

Anonym sa...

haha, alla har vi en liten samamtha boendes inom oss! ;)
facan är kul, men lite trött på det nu :(