tisdag, januari 30, 2007

extreme makeover

då har man vart och extrementerat lite hos herr frisör.

det hela började med att jag fick nått ryck och klippte av mig majoriteten av det hår som fanns på mitt huvud. får säga att jag blev rätt nöjd, men som alltid så kan man ju aldrig va HELT nöjd utan jag bokade även tid för färgning. den stora färgningsdagen va idag...

har gått o funderat på hur jag ska göra med det där håret, har ju vart mörk i över ett år nu o faktiskt trivts rätt bra med det, men ibland skulle det va rätt roligt att bli blondie igen som på den gamla goda tiden =)
resultatet av dagens färgning blev orange.
just nu vet jag inte hur jag ska känna inför detta..nått säger mig bara att nästa åtgärd kommer komma rätt snart, tills dess är det fullt tillåtet att kalla mig fröken apelsin.

Jag får helt enkelt redan nu säga förlåt farmor för att jag inte behöll mitt blonda babyhår, hoppas du inte kommer gråta för mycket denna gången! puss.

1 kommentar:

Anonym sa...

fyyy fasiken va grymt : ).