söndag, januari 14, 2007

hemligheter?

efterfrågan på hemligheter i hemlighetens kammare har dykt upp och visst, jag kanske lovar mer än vad jag levererar och eventuellt så dyker det upp en eller annan efter det här.

jag kan direkt avslöja att jag ljugit idag, en mycket vit lögn enligt mig själv...eller? jag mår lite dåligt över det ändå så jag vill inte prata mer om det nu, jag är nog trots allt en svart ängel.


veckan som vart har sprungit förbi i ett herrans tempo, men det har helt klart vart den bästa veckan under detta året hittills, ja kanske till o me en av dom bästa veckorna i mitt liv?? mmmumma va jag mår bra just nu.

idag träffade jag the parents...still alive ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

hallÅ??? mer hemligheter! lite detaljer om sexliv, skvaller om grannarna i huset el. hur vilt det går till i tvättstugan!!

Händer väl ngt i skövde på veckorna ;)
come on duude!

Kleinen sa...

hmm frågan är hur många som är intresserade av vad som händer i min tvättstuga??