tisdag, januari 23, 2007

bandsläpp hultsfred

jahopp då har det första bandsläppet vart inför hultsfredsfestivalen -07. jag kan säga att jag är långt ifrån imponerad än sålänge men hoppas på andra släppet den 21 feb.
artister som jag nu kan tänka mig se är asha ali, salem al fakir, the ark och självklart gammelgubben ozzy. men som sagt, än är det inte värt att köpa nån biljett.'

mina hopp inför framtida bandsläpp:
scissors sisters
the knife
killers
dolly parton
tiger lou
pulp (jarvis)
panic! at the disco
regina spektor
moneybrother
lars winnerbäck
thåström
anna ternheim

1 kommentar:

Anonym sa...

Det vill nog till något liknande för att Kay ska leta sig dit också, speciellt när man missade The Knife på Arvikafestivalen i somras. Tydligen helt makalöst bra framträdande. Men men, vad är väl en konsert i Arvika... Ha det! :)