fredag, december 17, 2010

Klagar jag nu igen?

Min förkylning väljer just nu att gå åt helt fel håll. Vaknade imorse och befann mig i en inlåst bubbla full av sjukdom. Kom fram till att vi var allt för få på jobbet för att jag skulle tillåta mig att vara hemma.

Jag vaknade till och efter en kopp av standard-honungsvatten kändes formen okej. Påväg till jobbet blev jag dock helt matt. En kort promenad gjorde mig helt slut o lungorna värkte. Men väl framme var tanken på att gå hem mycket värre än att bli kvar på avdelningen. Jag gick läkarronden och la om sår på en narkoman innan jag kastade in handduken och begav mig hem till sängen.

Så som ni förstår... Den stora "tycka-synd-om-sig-själv-dagen" är här!!

1 kommentar:

Syster Frida sa...

Krya på dig! Hoppas att du får en bra helg, trots förkylning!