onsdag, december 01, 2010

En helg i Norrköping

I helgen som var besökte jag Norrköping för "årlig" sjuksköterskedejt med mina fina Skövde tjejer. Jag är så stolt över att vi håller tag i varandra efter studietiden! Det bjöds på shopping, mys, drinkar, lyxfrukost m.m m.m. Nu när jag kommit hem igen har jag blivit lite depp. Jag tror det beror på att jag redan saknar umgänget, det är så skönt med tjejsnack ibland. Denna helgen skulle jag vilja påstå bjöd på deluxe-version av tjejsnack ;)

Amanda, Mia, Frida & Ella
Jag, Ella & Mia
Resan hem på närmare 50 mil blev lite av en spännande tur då snön öste ner og vägarna var snorhala. Det började med att jag och Mia körde fast två gånger i Norrköping. Tur att det finns puttvänliga människor i vårt samhälle ;). Som ett förlåt till min stackars bil så har jag idag lämnat in den på "spa". Nu glänser den så fint, eller som granngubben sa: Wow, du har en ferrari-röd bil. ;)

Inga kommentarer: