söndag, februari 01, 2009

Skövde

Ja i helgen var jag tillbaka i Skövde, första gången sen nyår och sen hela mitt värld ofrivilligt förändrades stort. Helgen nu var i stort bra. Jag var hos frissan och gjorde mig blondare..planeringen är att vara blondin till sommaren. Sen träffade jag mamma, underbara M och alla andra söta vänner som betyder mer än allt.

Men självklart visste jag att saker o ting skulle bli jobbiga i och med att jag reste hem, och visst blev dom det. Men det kanske är så att man måste riktigt ner i skiten och må värre än man aldrig gjort tidigare för att klara av att ta sig upp igen. Därför tror jag nu att jag vart där nere, och redo att vända uppåt nu.

-Att visa känslor sägs vara en bra egenskap hos en människa. Jag är skeptisk, mycket skeptisk. Jag önskar att jag inte hade den egenskapen!

Inga kommentarer: