söndag, februari 08, 2009

En helg i min smak

Då är det inte mer än en timme kvar av helgen. En helg som vart den bästa i Oslo än sålänge.

Den började egentligen redan i torsdags med fika med norrbagge i byn. Hittade ett riktigt soft café/bar som jag gärna går till igen, sen i vilket sällskap är kanske en annan sak. Fredagen bjöd på tacokväll med nyfunnen vän följt av filmmaraton genom större delen av natten. I lördags blev det skön sovmorgon, sen jobb hela kvällen.

Idag söndag har jag jobbat på dagen. Bråkar fortfarande med min otroligt krävande förkylning vilket gör jobbet så mycket jobbigare. jag hoppas jag på nått sätt blir av med allt detta snor för det gör mig helt knäpp. I vilket fall....Dennis var här ikväll med och vi kollade på American Idol. Det har blivit lite av en tradition nu, en mycket trevlig tradition.

Nu ska jag lägga mig och vara täppt och eländig, men samtidigt väldigt nöjd över en trevlig och social helg. Nu ser jag fram emot en vecka med ev. Sverigebesök här i Oslo:)

Inga kommentarer: