onsdag, februari 04, 2009

lets go

Har flera gånger sagt att jag ska sluta deppa i denna bloggen. Konstigt att mitt depp, gång på gång återkommer. Jag får göra ett försök till tror jag. Vill ju sprida glädje och inte nedgångskänslor. Kommer jag må allt för bra är risken att jag lägger ner bloggen för att jag är rädd att tala ut om lycka. Så ovant har det blivit efter alla nya intryck och händelser senaste månaderna, men jag ska öva mig.

Denna veckan ska jag träffa lite nytt folk. Jag hoppas de är trevliga. Mitt nya liv börjar NU! Hoppas ni finns med in i det=)

4 kommentarer:

Anonym sa...

last bitter song

Kleinen sa...

M: Japp. Och utan ditt ständiga stöttande vore jag ingenting. Din vänskap är guld!

brempi sa...

apropå let go, det är en ganska bra låt med bandet frou frou och var med på soundtracket till filmen Garden State.
Filemen som Zach Braff både regiserade, skrev och spelade huvudrollen i.
Hur som här är låten:
http://www.youtube.com/watch?v=x52w8txtiQs

Kleinen sa...

Garden State är underbar:)