lördag, januari 17, 2009

Varning för sömnpiller!

Just nu är det stora fyrverkerier som är helt underbara utanför mitt fönster, det var absolut inte det jag skulle skriva om men jag tappar nästan andan så fina är dom. Just nu exploderade det upp stora röda hjärtan på himlen. Vad är det som händer? Spelar det någon roll? Absolut inte!! Detta är helt otroligt vackert och gjorde verkligen hela min lördag. Jag önskar att jag kunde ta bilder på de och lägga upp men dessvärre så är nog avståndet lite för långt så bilderna skulle bli kassa i vilket fall.

Nu till det jag ville få skrivet om ikväll, nämligen på P3 guld-galan (såklart). Det var många framträdande och av de artister som framträdde har jag sett över hälften live. Detta gjorde mig varm inombords, då jag anser att jag har en väldigt bra musiksmak ;).

Jag anser att galan var helt perfekt för denna lördagkväll, Jag log stort när Krunegård tog hem årets låt med sin vampyr och slog ut curly sue, och jag blev lite mysig i magen då El Perro Del Mar faktiskt tog hem priset för årets popartist!

Höjdpunkten var dock när Anna Ternheim garvar i inzoomad kamera när Lykke Li:s manager läser upp fel tacktal. Skadeglädje är den bästa glädjen!


Tack för att det finns hopp för lördagar..denna kvällen hade jag till och med alternativ till att bara vara hemma. Ändå så blev det så. Det känns bra =)

Inga kommentarer: