söndag, januari 11, 2009

bit i det sura äpplet och gå vidare för guds skull!

Nu har jag precis kollat på Winnerbäcks -solen i ögonen-dvd. Fick den i julklapp av snälle bror, sen har det inte blivit av att jag sett den förrens nu. Jag kände att jag ville vara själv och lite i ro när jag skulle se den.

Tycker den inledningsvis var lite trög med blev bättre och bättre och avslutningsvis helt underbar. Tårarna kom som floder då Lasse och Miss Li framförde "Om du lämnar mig nu". Jag satt i sängen med näsdukar i massor, Lasse stod på scen och var djupt berörd samtidigt som Miss Li med skakig röst framförde sina verser samtidigt som hennes tårar föll ner för hennes kinder. Det var så fint! Det är inte första gången jag gråter till denna låten och med säkerhet inte den sista.

Jag har blivit lämnad igen.

2 kommentarer:

brempi sa...

jag har faktiskt inte sätt den. jag har helt tappat Lars Winnerbäck suget.
tror det har att göra med att .com inte finns längre.

Kleinen sa...

kan meddela att man får lite känsla tillbaka efter att sett dvdn=) Jag ser nu fram emot 1 mars då jag troligtvis ska se han här i Oslo.