lördag, januari 10, 2009

Gästspel? Eller är jag tillbaka?

Jag vet inte varför jag skriver men jag kände bara att först nu har jag något att delge...
Ikväll har jag vart och sett tre liveakter på John Dee-scenen på Rockefeller. Tillställningen hette "Rock mot kreft" och bestod i fyra band som spelade för att samla in pengar till cancerforskning. Fick mig ett ryck och gick dit som den ensamma person jag är, det var faktiskt riktigt bra.

Från kvällen kan jag rekomendera de norska banden Solveig Florell Band och Nixon. Riktigt bra musik enligt min smak och tycke.

Jag är så glad över att jag har mitt stora musikintresse. Musiken innebär trygghet och värme för mig, den sviker mig inte eller ger mig falska förhoppningar. Den sårar mig aldrig. Den finns där hela tiden, dag som natt...när andra inte finns där!

Inga kommentarer: