onsdag, oktober 15, 2008

Tillbaka!!

Hopp, då var man tillbaka i Skövde och bloggosfären. Det är nu jag vill säga att jag har fixat fast jobb och ett lyckligt framtida liv i Oslo. Tyvärr kan jag inte göra detta...inte än.

Intervjun gick väl okej men magkänslan när jag gick ut från (det enorma) sjukhuset var att det inte kommer bli nått, inte just på den avdelning där jag vart iallafall. Min brist på erfarenhet står för tillfället som en stor stämpel i pannan på mig och det är inte direkt nån hjälp i arbetssökande. I vilket fall skulle dom höra av sig nästa fredag om hur det blir. Fram tills dess blir det att söka alla sköterskejobb jag kan hitta i Oslo. Inget att förlora!

...och tack för alla lyckoönskningar :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det ordnar sig ALLTID på nåt sätt vännen :) Och jag håller alla tummar o tår,det vet du!

Anonym sa...

Åh! Jag HATAR att dom säger "du har ingen erfarenhet" men HUR ska man få det då när man är nyexad och inte har jobbat så mycket! Det är så orättvist!