fredag, oktober 31, 2008

Blö Blö

hopp då är det fredag idag då...Känns faktiskt ganska surt. Vad ska jag göra hela helgen igentligen? Önskar lite att jag var i Skövde nu så jag kunde gå o festa till det som majoriteten i övrigt gör där hemma ikväll. Men nu sitter jag här i vår tvårummare och får väl leva med det. Och eftersom vi inte har fixat nån tv-box än så blir det inget idol förrens imon då man förhoppningsvis kan se hela programmet på nätet.

Funderar på om jag ska gå ner på stan....men nått säger mig att jag inte orkar. Har heller inte råd att köpa nått, inte lika roligt då. Stan får nog vänta tills imon, jag har ju faktiskt EN HEL HELG som ska jag försöka fylla med diverse aktiviteter för att inte dö av tristess.

Idag vart Linda visst en surpuppa..men lika bra att slänga ur mig allt på bloggen istället på folket i mitt kollektiv.

Besitter någon några roliga ideér på vad man kan hitta på när man är uttråkad (och pank) så mottages det gärna! Ciao.

Inga kommentarer: