torsdag, november 01, 2007

Som om inte JAG vore snyggast.

Jag som många andra människor med lite för mycket tid över roar sig med att titta runt på olika bloggar. Jag fastnar inte gärna i alla dessa "Jag-önskar-att-jag-var-ebba-von-sydow"-bloggar men på nått sätt så är det i princip omöjligt att inte hamna där då i princip alla tjejer sitter och lägger upp bilder på vad dom har på sig för dagen samt inköpsställen. Jag kan dock bli rätt impad över att folk har så fina kläder på sig till vardags och till och med när dom ligger hemma och är sjuka!!!

Jag har fastnat för några bloggar som hamnat under mina "favoriter". Det är nästan lite spännande att kasta sig in i främmande människors liv och följa deras bravader genom vardagen. Jag blir samtidigt pressad till att jag borde skriva mer och oftare på min egna blogg för att jag ska känna mig lite bättre och starkare i bloggvärlden.
Något som dock fick mig att tänka annorlunda var när jag nyligen gick in på en av mina "favoriter" och insåg att hon hade skrivit sitt femte blogginlägg för dagen. Vem har mest liv, hon eller jag?

Tröja: Ärvd av mamma, från Lindex 0 :-
Byxor: Från min tid som apoteksassistent, Landstinget 0 :-
Tåstrumpor: Från Gekås, Ullared 19.90

Inga kommentarer: