måndag, november 19, 2007

Borde man ha ångest?

Det är nu 12 dagar kvar till tenta och jag har i princip inte börjat plugga än.
Själva kursen är igentligen inte jättesvår rent innehållsmässigt, men det är så urstort område. Jag har papper i det oändliga som ska tryckas in i det där huvudet där uppe (dock inte bokstavligen).

Jag tycker om att hitta på andra saker förrutom att plugga, så är det bara. Varför inte städa? Kolla på tv? Sitta vid datorn eller bara ligga i sängen o kolla upp i taket. det finns ju MASSOR att hitta på som faktiskt är viktigt också.
Jag får nog dock se till att prioritera viktigheterna i min vardag från och med nu. Eller ah, från och med imorgon kanske...
Gaston protesterar!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag håller med du....
Får man låna Gaston lite och lägga honom på min dator också?

Kleinen sa...

alla gånger :)