onsdag, november 14, 2007

Massage-erbjudande

För er som har missat det så har jag precis avslutat del 1 i min utbildning till Diplomerad Massör. Jag har blivit godkänd i mitt praktiska prov samt att jag har avlagd och godkänd examen i anatomi och fysiologi. Nu återstår teoretiskt prov samt behandlingspraktik, detta betyder att jag måste massera minst 10 personer. Det kommer ske på min splitternya massagebänk i harmonisk miljö på kansligatan 3b :)

Därför erbjuder jag nu helkroppsmassage, 60 minuter. HELT UTAN KOSTNAD!
skriv en kommentar nedanför om du är intresserad!

Frågor & funderingar kan även skickas till klein_massage@hotmail.com

5 kommentarer:

Anonym sa...

Ja detta vill gärna Linda!

Anonym sa...

Åhh!!! När får man komma?!...
;)

Anonym sa...

si si si =)

möjligheter i jkpg?

Kleinen sa...

Möjligheter till massage kommer att finnas i Jönköping under jullovet :)

Anonym sa...

japp, jullovet funkar perfekt! då är det bokat o klart med andra ord =)