onsdag, augusti 01, 2007

är det kanske dags att klaga lite?

usch va det va behov av att klaga av mig lite. tur att man har en blogg som kan ta emot skiten.
hade en horribel dag på jobbet som innebar stress, slit, svett, skit, klagomål och tjat. jag är så trött så jag vet inte vart jag ska ta vägen. dessutom så är jag rädd att jag fått nån slags inflammation i hälsene-området. inte bra alls, livrädd för att jag ska bli liggande. min chef skulle verkligen inte bli glad på mig då nu i bråda tider.det är väl bara att hålla tummarna för att det ska kännas bättre imorgon.

trots alla klagomål just nu så får man inte klaga jättemycket på veckan som vart i allmänhet. I helgen va jag och markus i Halmstad och relaxade, vilket det verkligen fanns ett behov av. det va mysigt.

markus är nu iväg och åker mc i norge. ännu en anledning o klaga. ensam. saknar dig!

Inga kommentarer: