måndag, augusti 13, 2007

Jag tänker banne mig bli mig själv på riktigt nu.

jag har blogg-behov.
Har precis kollat igenom "Elisabethtown" med Orlando Bloom och Kirstin Dunst. Jag får väl erkänna att jag hade väldigt höga förhoppningar om att detta skulle vara en väldigt bra film, tyvärr så var den väl inte riktigt så bra. MEN...lite måbra-film funkar ju alltid och musiken var genomgående riktigt bra och det räddade mycket av filmen.
Frågan är om jag mår bättre efter filmen? Just nu vill jag bara vara någon annan än mig själv. Jag vill vara Kirstin Dunst rollfigur Claire! Hon är verkligen tjejen hela dagen. Galen, spontan och långt ifrån hur alla andra är. I hennes värld är inte allt perfekt men hon är förbannat glad och lycklig ändå. Jag har lovat mig själv om och om igen att jag ska bli mer sån, för innerst inne är jag ju faktiskt just sådan. jag ska sluta att vara expert på att hitta fel i mitt lilla liv, och nu har jag verkligen bestämt mig. jag har ju ett helt underbart liv, varför klaga? man blir ju bara irriterad på en själv...

Dessutom har Markus lovat att vi ska ha en puss-kväll snart. Jag ser ifram emot den kvällen för jag tycker om hans läppar. Jag tycker om jordgubbar och grädde också...men inte lika mycket som jag tycker om Markus läppar.

Inga kommentarer: