måndag, november 06, 2006

spökig helg


måndag igen.. i helgen va det partaj på chalmers i göteborg. va riktigt trevligt får jag säga.
jag o hanna va onda änglar men nått säger mig att jag nog aldrig kommer bli ond, jag är så himla dålig på det. hmm..känns konstigt om jag ska sitta o klaga över det så jag väljer att inte göra det =)

jag har uppdaterat min bilddagbok nu me så check it out!

får tacka markus och johan för middagen i fredags me.. det va faktiskt jättegott (faktiskt?? kanske man inte säger, men jag säger det ändå:)

Lördagens mest givande konversation som kom in på matsex (efter några glas vin):

Hanna -tycker du ska blanda in jordgubbsylt, Linda!
Jag -ne, apelsinmarmelad är mer orginellt..
Hanna -haha, ja det är klart, kör på den.
Jag -men då vill jag ha rostat bröd till me
Hanna -*asgarv*

Inga kommentarer: