måndag, november 20, 2006

oh happy day!

idag fick man tillbaka tentan för patofysiologin och shit va man fick till det. kanske inte rent poängmässigt men jag klarade den banne mej. jag är faktiskt glad och stolt över mig själv i denna stund. 10 poäng patofysiologi avklarad och aldrig mer behöver jag göra dom poängen igen :)

idag har jag annars haft en ganska skiftande dag. jobbig och lång dag i skolan me farmakologi på schemat.. va helt död när jag kom hem och därför har jag legat o degar hela kvällen, och man blir väl som man umgås....en soffa??

länk för den som har tråkigt..
http://www.youtube.com/watch?v=eQKEjzoVp2E

förresten..varför vågar ingen kommentera mina inlägg? fegisar!
sniff= fegis-->

4 kommentarer:

Anonym sa...

hellu hellu. Jag är så sugen på marmelad..I´m no sniffer!

Anonym sa...

nu är jag ingen fegis längre:)

Anonym sa...

hmm..vad är parapilogi?
haha

Kleinen sa...

parapiologi får stå för nico. det är formododligen nått att pysslar me om dagarna för inte gör jag det iallafall ;) lasseman må va en sorglig man ibland..men vem är inte lite sorglig ibland...