tisdag, november 14, 2006

en godnattsömn, jamenvisst INTE!

vaknade inatt och låg och funderade över livets stora frågor..
Fråga nr 1 som kom upp va när Take That-pojkarna blev män... Dom förgyllde min måndagskväll då dom dök upp på fotbollsgalan som ett paket mums-mums. Inte att förglömma allas vår kristofer som kom instudsande med sitt melody club, dom är väl för sköna ändå =)
Förresten vilka vann priser igentligen på den där galan? det måste jag ha missat!?

Fråga nummer 2: Hur är vissa människor funtade?
jag tycker inte om frågor som denna eftersom jag aldrig kommer få svar på dom... Därför valde jag att tänka på nått annat..

Fråga nr 3: hur fasen fick jag Linda Sundströms hemska låt "oh father" på huvudet mitt i natten?

framöver så drömmer jag hellre mardrömmar än ligger vaken, man tänker för mkt då....


förresten...Ella, hoppas du kommer trivas i ditt skogshål..jag väntar på inflyttningsfesten!

Inga kommentarer: