söndag, november 26, 2006

helg av oro, ilska, tårar och glädje

snacka om växlande helg, ena stunden kalas, till att vändas till katastrof till att bli bra igen..

fredagskvällen började med idol me tjejerna, va riktigt trevligt..o goosch va spännande, vi kände oss som riktiga nördar, men den som säger att nördar inte har kul ljuger. goo Erik!!

när jag va påväg hem fick jag samtal från mamma om att min bror varit med om en trafikolycka.. många tankar hann flyga genom huvudet och min hjärtfrekvens va på max..
Han ligger nu på Lunds universitetssjukhus med två benbrott och en spricka i skallbenet men han mår bra, han hade verkligen änglavakt.
http://sydsvenskan.se/skane/staffanstorp/article198388.ece

lördagen va trots allt en helt underbar dag, det spöregnade hela dagen och julmarknaden kanske inte framkallade så mycket julkänslor men va gör det när det fanns andra känslor med i bilden..


kom ihåg.. visa omtanke och kärlek till dina nära, dom kan försvinna fortare än man någonsin vågar tro.

1 kommentar:

Anonym sa...

Lät riktigt hemskt, men skönt han klarade sig så "bra" ändå.

Jag var aldrig på Ternheim i Jönköping, velade fram och tillbaks in i det sista men hittade på annat istället. Jag är ju ändå inte så inlyssnad när allt kommer kring :)