onsdag, september 08, 2010

Vardag

I det sista har vardagen blivit så VÄLDIGT vardaglig. Jag blir lätt uttrråkad, jag blir nedstämd, lättirriterad och en allmänt tråkig person när det inte händer så mycket om dagarna. Vardagstristessen gör mig helt enkelt till en mindre rolig människa att umgås med, det vill säga att dessa dagar borde man bo själv och inte tillsammans med någon stackare som inte har något annat alternativ än att dras runt med mig.

Hur ska jag bryta mönstret?Vad ska jag göra i helgen? Ta bilen o fly landet? Uppleva en stad i den landet jag redan befinner mig i? Besöka ett museum här i Oslo? Skriv gärna förslag i kommentarfältet!!!

Jag ska nog börja med att byta kläder, min vardagsklädsel gör mig lika attraktiv som en kålrot!

1 kommentar:

Miss0 - svensk tjej i Oslo sa...

Haha, lite komiskt att vi känner samma sak då :) Men om du är uttråkad så blir jag gärna med på nåt.. allt från att dra till IKEA eller dra till skogen och plocka svamp. Var inte rädd för att höra av dig :) Jag är ju rätt ledig om dagarna!