onsdag, september 22, 2010

Sådär som det ska vara

Jag är ju en människa som vill att det ska hända mycket runt omkring mig, samtidigt som jag egentligen är väldigt glad i att bara ligga hemma i soffan. Jag vet dock att jag inte mår speciellt bra av att tillägna för mycket tid i den där nedsuttna möbeln.

I vilket fall har jag mycket roligt att se fram emot just nu. Till helgen tar vi oss en kort spontanare till Gotland (ska försöka undvika att bli magsjuk denna gången), och helgen efter det blir det Love-weekend på hotell i Göteborg. Sen är hela oktober fyllt med helgaktiviteter. Mamma och J-E kommer hit till Oslo och så också Pappa & I-L. Övriga helger är det sen fester inplanerade och veckorna kommer ägnas till att evaluera mina studenter.

Jag tror tiden fram till jul kommer gå i ett rasande tempo. Underbart!

Inga kommentarer: