torsdag, september 16, 2010

Ikväll blir det tv-inspelning

Uppdatering.

Jag är tillbaka i Oslo igen. Det höll med några få dagar borta för att förstå att man har det förbannat bra här hemma. Micke har vart en underbar pojkvän sista dagarna, och jag kan nog till och med säga att jag vart en väldigt bra flickvän. Inte alla dagar man kan skryta om det :)

Så vad har hänt sen sist för spännande? Idag var jag och gav blod. Mitt blodvärde var som vanligt inte strålande, denna gången till och med för lågt för att blod-damen skulle tycka det var okej. Det hela ledde till att jag fick med mig SEXTIO järntabletter med mig hem som jag ska knapra under SEXTIO dagar. Detta kan bli intressant. Stackars lilla mage, men vad gör man inte för att bidra med något till samhället! :)

Dagen till ära har jag också vart och köpt en badrumsvåg och ett måttband på Clas Ohlson. Kan bli intressant och se vad det köpet leder till.

Inga kommentarer: