söndag, augusti 15, 2010

Oväntat bra helg

Jag hade inte speciellt höga förväntningar på denna helgen då humöret gått lite upp och ner och ensamheten blir så påtaglig när det blir helgdagar. Trots detta blev detta en riktigt bra helg.

Igår var jag & Sanna var på Sagene lunsjbar och delade på en flaske rosé i det underbara sommarvädret. Tanken var att kvällen skulle börja och sluta där men så blev det då inte. Det fortsatte med en drinkorgie på nya svenska stället Tre Kronor och sen vidare ner till byn där vi lekte djs resten av kvällen. Efter dans, hamburgare och nattlig promenad kröp jag ner under täcket kl 04.30. När hade jag en sån kväll sist?? Påmindes dock i morse av varför man inte har dom så ofta, phu!!!
Låg och tyckte lite synd om mig och mitt fysiska tillstånd till morgonen, men det avbröts av att jag blev medbjuden på tur upp till holmenkollen. Så i underbart sommarväder har vi turistat på högsta nivå. Det gjorde underverk på min kropp!!

Nu ser jag fram emot en kväll i soffan :)

Inga kommentarer: