fredag, augusti 27, 2010

Osund mat på ett sunt sätt

Mina matbilder är inte speciellt vackra men de är tagna direkt ur min vardagen och den är inte alltid så spektakulär ;) Denna fullkornspizzan gjorde jag dock igår och den var mums. Blev litt torr i botten men det är väl så det nyttiga alternativet ska vara jämfört med det feta och onyttiga, och det kan jag leva med.

Idag känns det i rumpan efter gårdagens träning så nu tänker jag faktiskt mysa lite i soffan och ladda inför helgjobb som startar ikväll. Som tur är så har jag något att se fram emot i helgen trots jobbandet, imorgon kommer fina Mia och Erik på besök och så blir det kräftskiva på Tre Kronor :)

Ha en fin helg!!

3 kommentarer:

jocke sa...

hemmagjord pizza! åh vill ha

johanna sa...

Mm så gott..! Jag tror jag är färdig med Norge.. för ett tag iaf. Just nu trivs jag så bra här hemma..:) Lycka till med helgens jobb!

Tobbe sa...

det där såg sweet ut! Uppdaterade bloggen lite idag så du kan kika in om du vlll (=