tisdag, augusti 24, 2010

En gammal vän

För några månader sen köpte jag en mini-pc som jag skulle ha som komplement till min vanliga laptop när jag åker till Sverige o liknande. Det har dock blivit så att jag använder den lilla hela tiden då den gamla är lätt sjuk och blir hysteriskt varm på nolltid. Idag har jag dock tagit fram den gamla igen för första gången sedan den nya kom i min ägo. Det är som att återse en kär gammal vän!

Här återfinner jag alla gamla dokument, bilder och den generella röran som finns på denna datorn. Varningar om virus, påminnelser om uppdateringar osv osv. Jag får nästan lust att göra lite hjärt/lung-räddning på denna fina vän. Låta den få en ny chans, då jag tidigare lämnat den till att dö.

Nu ska jag kolla in mina favoriter och läsa alla bloggar jag glömt bort. :)

1 kommentar:

Anonym sa...

oh, tips på bra bloggar?