söndag, januari 24, 2010

på bussen hem från äventyr

Now: Malmö-Oslo. Bus4you.

Nu är jag påväg hem igen efter en kanon bra helg i Dalby. Jag har en fin familj. Den är inte så stor men den är varm, mitt "fadderbarn" Rufus har växt sen sist men är fortfarande en liten fis. Över 8 månader har han hunnit bli. Han ville fortfarande inte visa sina största känslor inför sin faster o fadder utan valde mest att skrika under våra ensamma stunder tillsammans. Alla behöver vi lite tid på oss:)

Min bror tvingade på mig lite Singstar med, jag som är största tönten med sånt och är för feg för att ens testa. Men jag testade, och jag briljerade över brorsan i Alexander Rybaks Fairytale och efter det var jag såld. Så nu har jag gått o köpt mig ett eget singstar med trådlösa mickar. Nu ser jag fram emot att komma hem till Micke och sjunga grannarna galna :)

Inga kommentarer: