tisdag, januari 26, 2010

Tack tack tack

Den sista tiden har jag haft en klump i magen. Nu har klumpen flyttat upp sig till halsen. Jag förstår ganska fort att det är bättre att placera klumpen där även om jag känner mig döende om natten och tycker otroligt synd om mig själv. Jag sitter nu och väntar på att näsan ska börja rinna så jag kan utesluta ännu en omgång av halsfluss.

Klumpen i magen försvann idag. Besked kom som fungerade som en ballongsprängning på magklumpar. Jag får hyra ut min lägenhet i Skövde i ytterligare ett år. Det vill säga att jag slipper 3 månaders uppsägningstid med dubbel hyra samt att jag inte behöver tänka på att flytta alla saker därifrån. I tillägg får jag hjälpt en vän, det känns bra. Jag hoppas det ska fungera bra!

1 kommentar:

brempi sa...

det är skönt när sånt händer