torsdag, mars 26, 2009

längtan och vemod på samma gång

Sitter och försöker tvinga iväg till till gymmet nu. Känner en press på mig att förhindra min största skräck, att gå upp för mycket i vikt.

Längtar så oerhört till sommaren och det skulle vara tragiskt om jag inte fick njuta av den pga missnöje över mig själv så bara att sätta igång. Allt handlar om förebyggande arbete, dvs att jag går runt och mår dåligt över något som ev kan hända...ganska intressant och onödigt.

Ser tillbaka på förra sommaren och vill både skratta och gråta. Det var den bästa sommaren i mitt liv. Färsk sjuksköterska, nykär, soligt väder och massa bad och fest med underbara vänner. Jag har bara minnen av att allt var så bra. Jag satt och tittade igenom lite bilder från sommaren, det var anledningen till att jag ville gråta och faktiskt fällde tårar för första gången på 2 månader. Idag saknar jag bara lite av allt.
Minnen; Sommaren -08



Det är dagar jag aldrig vill glömma :)

4 kommentarer:

Unknown sa...

Enl. vetenskapen kommer 90% av alla farhågor vi har, aldrig slå in.
Så varför oroa sig i onödan

Lycka till
// Pappa

Per G sa...

Det var en bra sommar...

Sara sa...

haha, där sitter jag i båten! ;D

Kleinen sa...

Sara: jamenvisst, erkänn att den dagen var rätt skaplig ;)