fredag, mars 20, 2009

Från himlen sänt.

Ikväll vill jag inte sova. Ikväll vill jag dansa, sjunga och krama ett gäng främlingar bara för att jag känner mig så glad. Thåström var magi och Rockefeller var en plats jag skulle kunna spendera alla mina framtida kvällar på.

Hur kan en så gammal man fascinera i så stor utsträckning? En av tjejerna jag gick med sa följande: "Skulle han vart 20 år yngre skulle jag tagit han direkt". Jag skulle ta han ändå. Bjuda hem han på te och presentera honom för mina föräldrar. Tänk va besvikna dom skulle bli. I min drömvärld skulle vi vara lyckliga tillsammans i resten av våra liv. Jag och min 52-åriga pojkvän.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tycker det verkar vara en bra ålder, en man i sina bästa år.......
// Pappa

Anonym sa...

52!! Det var som FAN. Äldre än farsan min... Och jag vill nog med påstå att jag inte skulle ha nåt emot att ha honom som pojkvän.. äckligt? :S haha.