måndag, mars 30, 2009

ensamhet gör sig bättre i tvåsamhet

Måndagar är nog lite av mina bloggdagar. Helger är alltid helgen och skall på nått sätt dokumenteras. Dels för att jag ska kunna gå tillbaka o läsa och minnas dom lite bättre själv, men också för att delge de som är intresserade om vad som händer i mitt liv.

I fredags var jag medbjuden på fest som ledde till utgång på ett, enligt mig väldigt bra uteställe, inspirerat av 50-, 60-tals musik. Trivdes som fisken i vattnet. Tog sen taxi till sängen och somnade med lite för mycket alkohol i kroppen med förnöjd =)

I lördags blev det degdag med stort D. Solen strålade och det bjöds på mat, promenerande, ytterligare sömn och film. Sen tog vännen och jag en vända in på byn för att se konsert. Vi var uppsatta på gästlista av en intressant norrman i bandet. Ja, folk slutar aldrig att förvåna en men bra musik gjorde de i vilket fall=) Blev en ganska udda kväll med många skratt och jag är så glad att vi drog dit även om beslutet togs i sista minut.




Igår var det söndag och behövs inte sägas så mycket om. Som vanligt veckans bästa dag. Att göra inget är ibland så otroligt skönt.

Jag hoppas ni är lyckliga där ute...

Inga kommentarer: