söndag, juni 22, 2008

Efter regn kommer solsken

Söndag kväll är här och imorgon börjar allvaret. Jag går min första dag som sjuksköterska på egen hand och jag ser fram emot det. Ska bli intressant att se hur jag lyckas hantera allt och hur många småfel jag kommer göra första veckan. Är jag levande Fredagkväll så anser jag mig som nöjd.

Efter lite omplanering i jobbschemat så fick jag fira midsommar på riktigt iår trots allt. Kändes skönt att få lite andhämtning efter allt med Gaston. Midsommarafton bjöd på färskpotatis, lekar, nubbe, sång, trevligt sällskap, ja sånt som hör till helt enkelt. Till och med solen sken så det känns fel att klaga. Mycket lyckad tillställning, trots att jag kom som "utomstående" :)

Mycket har hänt på kort tid och jag kan väl bara summera det hela med att midsommarhelgen -08 kommer finnas kvar i mitt minne länge.

Inga kommentarer: