måndag, juni 09, 2008

då var det det där med pengar...

Idag har jag haft stress-dag. vaknade iofs klockan 11.00 men det gjorde inte dagen mindre stressig direkt. Kom på att jag inte hade tvättat några kläder till hultsfred och lite lätt sprang ner till tvättstugan, sjukt nog så var det ledigt och jag fick det viktigaste tvättat.

cyklade ner på stan för att inhandla det som skulle med. Köpte shorts och en luvtröja. Jag har kommit fram till att jag har ett ganska bra utbud av kläder eftersom jag skiter fullständigt om jag är på dam- eller herravdelningen. Ursäkta mig världen för att jag inte är så feminin som tanken är att jag ska va. Jag är bara så bekväm av mig och orkar inte bry mig om vad alla andra tycker hela tiden. Det viktigaste är väl att jag tycker jag är snygg? Tycker inte jag det så kommer garanterat inte du heller tycka det.
Det inhandlades även myggspray, plåster, lypsyl x flera och bikiniöverdel m.m, m.m...

Nu ska jag slänga i mig lite jordgubbar innan det är dags för sjukhusmiljö!

1 kommentar:

Per G sa...

Herr-shorts gissar jag då, eller? ;)